من زن هستم
من زن هستم



دیدم جالب بود گفتم بزارم بقیه هم بخونن

وقتی یک نوزاد در حال گریه است با صدای ش....ش.... شما آرام می شود به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی می کند، در ضمن این یکی ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریا به انسان آرامش می دهد.



نظرات شما عزیزان:

abolfazl
ساعت20:47---11 آبان 1391
سلام وبتون جالبه ولی لطفا بگید مگه پسرا چه هیزم تری به شما دخترا فروختند ؟ در ضمن خوشحال میشم به وب منم سر بزنید .
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 1135
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)